Nejmenší máma na světě potřetí porodila!

08.02.2010 15:53

Stacey Heraldová z Kentucky měří 73 centimetrů a je nejmenší matkou na světě. Na konci listopadu 2009 porodila už třetí dítě během tří let. Její poslední potomek, syn Malachi, přišel na svět císařským řezem osm týdnů před termínem a vážil necelý kilogram.

Stacey Heraldová se synem Malachim
Stacey Heraldová se synem Malachim
Foto: Daily Mail

 

Pětatřicetiletá Stacey Heraldová, která kvůli onemocnění osteogenesis imperfecta měří jen 73 centimetrů, se dočkala třetího potomka. Malý Malachi se narodil osm týdnů před termínem, protože lékaři usoudili, že by další těhotenství mohlo matku ohrozit na životě.

"Je to ten nejkrásnější a nejdokonalejší chlapec, jakého jsem kdy viděla. Jediné, co si přeji, je být po jeho boku" nechala se slyšet šťastná matka, která má po porodu na břiše 34 stehů. Původně měla porodit až těsně před Vánocemi, lékaři se ale rozhodli, že bude bezpečnější, když její těhotenství nebude tak dlouho trvat. Chlapec po narození vážil jen 1,1 kilogramu a lékaři necmonice v Cincinatti o něj pečují v inkubátoru.

Stacey Heraldová se synem Malachim
Foto: Daily Mail
 

 

Lékaři Stacey sdělili, že těhotenství může být pro její zdraví riskantní. Ale po svatbě s Wilem v roce 2005 se odvážně rozhodla, že děti mít chce. "Matka mi řekla, že bych mohla zemřít. Ale já jí připomněla, že já jsem byla zázrak a mé dítě by byl zázrak také," řekla Stacey.

Stacey si velmi chválí svého manžela Wila, který jí pomůže se vším, co sama nemůže dělat.

VIDEO ZDE